Varje dag säger jag att jag ska skriva men det blir aldrig av, konstigt nog. Nu sitter jag på jobbet och är ganska seg så jag tänkte skriva några rader om vad vi haft för oss.

För lite mer än en vecka sen åkte jag till London och hälsade på min kusin och min fina gudson Jayden, han var så fin så klart, så liten åååh…
Well, var där över helgen och kom hem på måndan. Lite drama den dagen bara men allt löste sig till det bättre. Hade semester sen resten av den veckan men jag var helt slutkörd varje dag. Nicole började ju förskoleklass samma måndag och jag körde henne till och från skolan, det var minst sagt tröttsamt att sitta i kö hela tiden så jag är så less på att köra bil just nu!

Min fina humla var ju också hemma, hon bara växer och växer, har blivit så stoor! Fortfarande hemmets värsting haha men hon är go, det går inte en dag utan att hon knasar till sig och får en och skratta.

I lördags åkte vi till Enköping med vår församling, där badade vi och hade mysigt, får lägga upp lite bilder sen.

Snart är det dags att åka hem och städa, barnfri den här veckan!

Kommentera

Publiceras ej