Tja tja 😊

Jag är superpigg och barnen ligger och sover. Det är just nu som man saknar vuxetsällskap!

Ja, vad gör vi om dagarna? Den här veckan började Nicole som sagt skolan igen och då blir det att lämna till skolbussen på morgonen och sen går Benjy och jag hem igen och vilar en liten stund innan vi äter frukost. Det är redan jättevarmt på morgonen så en morgonpromenad på ca 30 min är ganska bra träning hehe

Gick upp och tränade i torsdags tror jag att det var. Innan kl 8 var vi uppe och det var redan runt 27 grader så ca 2,5 km blev det 💪 sen frukost för mig och det var tufft. Även om det finns fläkt däruppe så svettades jag som en gris haha 

Sen åker vi vid halv två tiden och hämtar Nicole från skolan. Då har vi hunnit äta lunch, chillat och Benjy sovit middag. Vi har följt med på aktiviteter som Nicole haft efter skolan som tex svenskundervisning som ligger en bit bort från skolan. Vi hänger mest på lekplatserna så Benjy får springa av sig.

Annars är det bad efter skolan, där Nicoles pappa bor för de har pool på gården eller så går vi runt i någon mall...kollar/shoppar grejer, handlar mat (finns såå mycket i affärerna så det blir alltid längre/mer än vi tänkt från början) sen sitta i den hemska trafiken hem igen 😊 i ac-bil som tur😥



Vi var på någon typ av julgranständning på området där M bor. Det var mysigt julstämning med kör och lite mat och så fick man prova på något filippinsk som jag glömde fråga vad det hette. Det var helt ok. Benjy var helt inne i kören 😁 Kändes lite konstigt med julkänsla redan...De har julbelysning, granar och musik överallt och det är rätt mysigt.

Idag var det förutom farsdag då 10 år sedan jag blev mamma!! Nicole är en sån interligent liten dam som jag är överlycklig att få vara hennes mamma 😍 Det blev mysfrukost för tioåringen och pappan, bad förstås och så har vi varit på en mall längre bort som heter Greenbelt. Den ska vara jättestor men vi var en stund på en liten del där vi fikade och sen åt vi middag på en indisk restaurang, maten var helt fantastiskt...det var liksom That's what I'm talking about 😉

Snipp snapp snut...nu var den här veckan slut 😍❤

1 kommentarer

Stephanie

09 Nov 2015 21:57

Åhhhh att jag nästan missat din blogg😱 Gud vad glad jag blir att du får vara med Nicole under hennes vardag i Filippinerna😄 Ni verkar ha det underbart! Massor av kramar från kompisarna Justin o Leah💕💕

Svar: åh 😊 kul att du läser hehe Nicole, Benjy och jag hälsar tillbaka till er. Hälsa din mamma med 😙
Kinderägget

Kommentera

Publiceras ej