Nu ska jag skärpa mig, lovar återigen att göra mitt bästa!
Nu när jag har laddat dig blogg-appen så kanske det blir lättare.

Det har varit några jättejobbiga veckor som har gått. Illamåendet lämnade mig, äntligen! (Nu är den tillbaka till min besvikelse, vilket innebär att jag inte kan äta ordentligt igen, hoppas snälla att den inte varar hela graviditeten). Efter den kom två veckors intensiv huvudvärk, alltså exakt hela dagarna långa, sov med det och vaknade med det. Den här veckan började det försvinna men är inte helt borta än. Den eskalerade förra veckan när vi fick till oss lite jobbiga nyheter och dessa är inte ur världen än så jag hoppas ju att de försvinner snart.
Tror absolut att huvudvärken kan bero på fysisk/psykisk stress, sömnbrist, lågenergi så jag har tvingat mig att dra ner tempot ganska rejält och tänka på happy thoughts typ. Har aldrig mått så här i mitt hela liv.
Vet inte om jag nämnde innan att jag fick åka till akuten med humlan mitt i natten för ett par veckor sen så det var typ då som huvudvärken började.

Hur som haver, humlan mår bättre idag, det gör jag med, vi med. Nicole åkte på en förkylning i onsdags och typ tappade rösten så jag har vart hemma i två dagar nu. Skönt också att ha fått vila från jobbet.

Kan känna bebisen i magen som rör sig :) den är 15v nu hihi, vi längtar efter dig <3

Nu ska jag vila lite till, känns som att nåt är på g så då tänkte jag vila bort det haha

Kram

Kommentera

Publiceras ej