Hej på er, lessen men jag har mått hemsk...
Den senaste månaden har kantats av huvudvärk och ledsamma stunder. Lite ljus sken nu i livet i början på veckan iaf.
Jag har varit jättetrött och typ sjuk av huvudvärk som verkar släppa lite nu. Vi har varit jätteledsna den senaste tiden för min älskling fått åka till Haiti, på söndag har det varit två veckor sen han åkte. Vi hoppas att han kommer hem snart.

I tisdags var jag på ultraljud, det var jättekul att få se bebisen, lite lessen var jag ju över att Mike inte var med och dela den stunden med mig. Fick fick ju reda på att vi ska få en....

En POJKE!!! iiiiiih, jag ska bli en pojkmamma nu också :) vi är jätteglada
Ja, nu vet ni och det var en kortis om min frånvaro och min närvaro.

Bebisen är nu 19v, den har naglar, hår och ögonbryn :) ca 280 gram väger den.


1 kommentarer

emma, mamma till dwayne

10 Nov 2011 21:17

ååååååååhhhhh jag gråter :D STORT grattis marie! fy satan så kul!! nu får du en liten kille du med :D MASSA KRAMAR <3

Kommentera

Publiceras ej